این روزها به این باور رسیدم که
دنیا مثل یک خوابگاه موقتی هست
همه کسانی ک با اونها داریم زندگی می کنین،
از خانواده گرفته تا دوووووست و تا شاگرد و هر کسی
در واقع هم اتاقی ما در این خوابگاه حساب می شن
پس باید طاقت آورد
درهر شرایطی که هستیم
چون زندگی خوابگاهی زود گذره
در این ناامیدی کمکم کن...ما را در سایت در این ناامیدی کمکم کن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 92