الااان حال دلم خیلی خوبه
و احساس خوبی دارم
خدایاااااا ازت میخوام گناهان یواشکیمو گناهانی ک فقط
خودت میدونی و من
گناهانی ک با وسوسه شیطان بود
رو ببخشی
دلم میخواد ب رومم نیاری
فکرشم برام عذابه
غذابی ک مانعی باشه ک ازت دورم کنه
از محبتت دور شم
خدایا بحق امام زمان عج توبمو قبول کن
و قبولم کن
برای خودت
برای دینت
برای ولایتت
برای شهاددت
برای شهادددت
استغفرالله ربی واتوب الیه
امروز بعد چند سال با شیفته مهدی رفتیم مزار شهدا
به یاد روزهای خوب
خدایا ممنونم از اینکه شیفته مهدی رو کنارم قرار دادی
بهترین نعمتت تو دنیا برام هست
خدایا کمک کن ازش دور نشم
واسطه ارتباط من و تو هست
براش ارزچون شهادت دارم
خدایا کمک کن بتونیم یبار دیگه باهم شروع کنیم
خدمت به امام زمان عج رو
شروع کنیم
خدایا به امید تووووووووو
در این ناامیدی کمکم کن...