چه بریه گریه
چون می دونم مشکلات دنیا خیلی کوچیکن وحل میشن
و تو حتما کمک می کنی
چیزی ک از اللن براش غصه میخورم و نگرانم
اخرتمه
نمیدونم
خدایا ببخش منو اگر از دستوراتت سر پیچی کردم
بااینکه بارها توبه کردم ولی باززززززز
خدایا تو بهتر بنده هاتو می شناسی
کمکم کن
دوستی با تو اولین و آخرین دلخوشیمه
در این ناامیدی کمکم کن...ما را در سایت در این ناامیدی کمکم کن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 98