خدایااااااااااااااااااا خسته شدم از بس که صبر کردم و از بس که با امیدددددددددددددددددددددد با انرژی بودم
از بس که دنیا جواب این امیدمو ، با امیدش نداد
از بس فقط خستگی بود و خستگی
این روزهاااااااااااااااااااااااااا بدترین روزهارو باز دارم می گذرونم
و این که پشیمونم از روزهایی که گذشت و من نتونستم برای خودم کاری کنم
و اینکه همش دغدغه دیگران رو داشتم
الان می فهمم ک باید نامهربان بود
گاهی لازمه فقط بفکر خودت باشی
گاهی لازمه خودخواه باشی
گاهی لازمه صبور نباشی
گاهی لازمه جدی باشی
خدایااااااااااااااااااا منو ببخش
خیلی ناامیدم
و خیی خسته
منو ببخش
این امتحانت خیلی سخته
می ترسم از مردود شدن
می ترسم از تجدید دوره شدنی که تکرار شدنی نیست فرصت هاش
پس
کمکم کن
کمکم کن برای خودم بتونم کاری کنم
در این ناامیدی کمکم کن...ما را در سایت در این ناامیدی کمکم کن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97